maandag 2 maart 2015

blog vakantie?


Heej lieve lezers,

Ja, ik weet het moet weer meer gaan bloggen. Ik lees elke dag alle nieuwe blog, maar zelf heb ik totaal geen zin om te schrijven.
Ik maak wel elke keer foto's als ik weer iets gemaakt heb, maar daarna geen zin om ze te plaatsen.
In ieder geval, heb weer niet stil gezeten.

van mijn eerste hobby verven komt niet meer veel met dit weer, maar ook doordat er naar mijn gevoel niet veel leuk (en goedkope) meubels om MP staan. Altans in de buurt van Maastricht. 
Als je het niet goed genoeg kunt krijgen, waarom dan niet proberen om het goedkoop te maken?

Ik zag op pinterest alweer heel veel dingen van hout die ik zelf proberen wou. Potloot, meetlat en decoupeerzaag erbij en beginnen maar.

Dit is een die dingen die ik gemaakt heb, een keukenrekje. We hebben namelijk geen bovenkeukenkastjes en het is wel zo opgeruimd om iets te hebben waar alles onder en in gezet kan worden.
ps. hierna heeft mijn vriend het nog weten te verstevigen met tussenstukjes, ik blijf dus leren op het gebied van hout.

Ik had jullie al verteld (heel lang geleden) dat ik een workshop gedaan had met anniesloan verf. 
een techniek die daar aan bod kwam was decoupage. 
Dit is het overzetten van foto's op onder andere hout.

Heel leuk (en ook goedkoop) om met leuke foto's of andere afbeeldingen te doen.
Wat vinden jullie ervan? 












Dankjewel voor het lezen!
tot snel!!!

Bisou,

Wendy

5 opmerkingen:

  1. Ik ken het hoor, soms heb je gewoon even geen zin om te schrijven of geen tijd. En dat mag ook, het is tenslotte je eigen blog ;-) en het moet wel leuk blijven.

    Leuk rekje heb je gemaakt, zo kan je op een leuke manier weer wat dingetjes kwijt. En dat overzetten van foto's op iets anders lijkt me euk om te proberen!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat idee met de foto's op hout vind ik heel mooi, dat wil ik ook nog eens gaan doen.
    Leuk keukenrekje heb je gemaakt.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die 'oude' foto's vind ik heel leuk. Ik neem aan dat het meisje dat haar oogjes verbergt jouw dochtertje is? Super foto! Je hebt zo een leuk hoekje gemaakt.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe heb je dat gedaan die foto's , zo leuk .
    Mss kan je daar een logje van maken , zou super zijn .
    En dat rekje ook al zelf gemaakt , knap hoor.
    Fijne avond nog
    Groetjes
    Christel, Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!