vrijdag 14 november 2014

Workshop Annie

Heeej, daar ben ik weer!!!!
Mijn blog zit in een herfstdepressie-pauze

Dagen zijn weer kort en de motivatie ontbreekt helaas om te bloggen. Dit komt wederom omdat ik de hele dag door al aan het schrijven ben aan artikelen en verslagen

Maar ik heb weer niet stilgezeten. Weer veel geknutseld, geklust en geverfd.

Eerst een link naar de blog van blogvriendin Peetje. Ze heeft nl. Een hele leuke give away en ook altijd hele leuke ideeen voor in huis.
( http://www.dewittelanteern.blogspot.nl/2014/11/give-away.html?m=1)
Dus neem vooral een kijkje op haar blog.

Ik was al een tijdje opzoek naar een leuke verfworkshop in Limburg. De meeste leuke workshops bevinden zich in het noorden na het land. Naar even "googlen" vond ik in Landgraaf iemand die workshops gaf met Annie Sloan verf. Vervolgens mijn zus gevraagd, die ook van verven en opknappen houdt en nog 2 vriendinnen van haar, om samen naar de workshop te gaan. Afspraak gemaakt. En afgelopen woensdagavond gingen we  een avondje verven.

Op de workshop leerde we verschillende verftechnieken met annie slaon verf, waaronder de technieken verouderen, decoupage en craqueleren. Heel leuk en als je eenmaal weet hoe ook nog eens heel gemakkelijk om zelf thuis toe te passen.

Hieronder een paar foto's van de workshop.

Bisou,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Leuk om zo verschillende technieken te leren. Ik moet toch maar eens op zoek naar zo'n workshop in het noorden van het land :-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik ook nog eens graag doen zo'n workshop .
    De verf van annie sloan is dan ook super.
    Groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je deze workshop hebt gevolgd! Volgens mij hebben zij ook op de brocante-markt op kasteel Schaloen gestaan? Ik heb toen een klein potje verf gekocht, om het uit te proberen. Zo'n workshop leek me ook wel wat. Maar het is er niet van gekomen. Leuk om het dan nu bij jouw te zien!
    Dankjewel voor je promotie van mijn blog! Super!! En nu maar duimen....
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!