woensdag 22 oktober 2014

Terug van weggeweest

Heeej hoi!!

Alweer meer dan een maand geleden mijn laatste post. Een pauze stond eigenlijk niet op mijn planning, maar nu ik met mijn laatste studie jaar begonnen ben had ik er toch niet meer veel zin of tijd voor in de uren die ik vrij had.
Ik blijf wel dagelijk bloglovin posts lezen, maar reageren gaat helaas nog niet zo eenvoudig via bloglovin.
Anyway.
Ik ben niet stil blijven zitten. Afgelopen maand had mijn schoonmoeder de kelder opgeruimd en echt DOZEN kwamen mijn richting uit. Zoals deze lamp. Hij was donker bruin gebeits. Heel leuk om mee te experimenteren.
Mijn schoonbroertje vertelde dat je het heel goed blank kon maken met caustic soda.

Dus snoer uit de lamp, kokend water in zinken emmer de soda erin en het water kookte de beits eraf! Heel leuk om eens te doen.
Erna even met een staalbol poetsen en hij was blank!

De kralenketting kun je nu kopen bij de xenos!! Ze hebben weer hele leuke artikelen zoals ook de huisjes van beton en leuke huisjes windlichten.

Voor de rest heb ik nog een leuk bijzettafeltje bewerkt maar deze foto's volgen nog.

Tot snel lieve volgers!
Bisou,
Wendy

Ps de rest van de foto's volgen nog, de blogger app werkte nl niet mee

2 opmerkingen:

  1. Ja..nu kom ik wel op jouw post.
    Gaat goed hè...met caustic soda.....
    Ben alweer benieuwd naar je volgende post.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. Ik herken het heel erg... waar moet je soms de tijd vandaan halen :)
    De lampen zien er gaaf uit! Benieuwd naar de rest van jouw werk.
    Fijne avond.
    Lieve groet,
    Mirjam
    MaDeLiefste

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!