maandag 28 juli 2014

Pluktuin Sibbe

Heej Hoi!

Ja vanavond bestaat mijn blog precies 1 jaar!!! en dan vertel ik wie mijn leuke bakvormkaarsjes gewonnen heeft!!
Maar nu nog even een ander blog berichtje

Ik liet jullie laatst mijn kringloopvondsten zien, deze houten ballen zijn er een van. 
Ze waren vies zwart gebeitst.
Dus ontbeits eroverheen en vervolgens met een staalborstel (Tip van Kathy van housebythewaterhole)
Ik vind ze wel op de houtenballen van Hoffs lijken. 




Vorige week ben ik dan toch eindelijk ook naar een pluktuin geweest.
Wist eerst niet dat dit bestond, maar dankzij blogs van verschillende mensen ben ik dan ook bij ons in de buurt ernaar gaan zoeken.
En zo vond ik een pluktuin in Sibbe (bij Valkenburg, Maastricht). Hier kun je verschillende bessen en bloemen kunt plukken  ( http://www.plukhetzelf.nl/
Sorry voor de kwaliteit, heb de foto's gewoon met mijn GSM gemaakt.









En dit is mijn wildboeketje geworden!




Ook ben ik begonnen met stof te verven met de welbekende Annie Sloan verf. 
Iemand nog handige tips? want het gaat toch niet zo eenvoudig als ik dacht, stof verven.

Tot deze avond!

Bisou,

Wendy

5 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Wat een mooie ballen heb je gevonden zeg, ik zei het al in mijn log , ik vind dat allemaal niet :((
    Ik heb ook al lampenkappen geverfd met annie sloan verf , je moet er meerdere keren overgaan om vlekken te voorkomen .
    En mooi boeketje trouwens , hou ik ook van
    Lieve groetjes , christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ballen zijn erg leuk geworden! Dus je bent ook al weer een jaar aan het bloggen! Gaat snel, hé? En pluktuinen....ik hou d'r van!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat worden de ballen mooi zeg! Helemaal leuk.
    Superleuk die pluktuin, wil ik ook nog steeds eens heen. Je boeketje is mooi geworden.
    Tot vanavond ;)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg die ballen zo! Mooi worden ze. Ik ben heel toevallig ook een paar weken geleden voor het eerst in een pluktuin geweest.. Wist ook niet van het bestaan af maar zo leer je nog wat van al dat bloggen! ;) Gefeliciteerd ook met je eerste jaar! Dat er maar nog vele jaren mogen volgen!

    Ik heb je blog nu ontdek, dus ga je vanaf nu volgen. Zou het leuk vinden als je ook een kijkje zou willen nemen bij mij, ben net begonnen!

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ballen zijn mooi geworden! En die pluktuin. Ik moet toch nodig eens op zoek hier in de buurt. Enne... gefeliciteerd met je jubileum!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!