dinsdag 1 juli 2014

De eerste Giveaway, Premiere Anniversaire

Heej Hoi!

Zoals ik jullie al zij bestaat mijn blog over 1 maandje 1 jaar!!!
Ik heb zoveel geleerd, gelezen, genoten het afgelopen jaar van blogland!
Zoals veel nieuwe verf en opknap technieken, nieuwe vrienden gemaakt en héééél véééél inspiratie opgedaan!! dankjewel hiervoor!
ik ben geen ster in elke keer reageren, maar wel elke dag alle blogs tussendoor lezen;)


Omdat ik het zo leuk vind dat jullie mijn blog lezen heb ik een  giveaway bedacht, een beetje om het te vieren;) Het is namelijk leuker om iets weg te geven dan te krijgen.
Ik vind het niet leuk om een giveaway nieuw te kopen, maar veel leuker om iets zelf te maken voor iemand van een gesprokkelde kringloopvondst

Daarom ga ik zelf gemaakte kaarsen weggeven.


De keuze is uit een van bovenstaande kaarsen: 3 kaarsen oude bakvormen in verschillende kleuren (blauw, roze, grijs, bruin) of 1 kaars in een antiekkopje (roze of bruin).
Mocht je dit nog niet echt super leuk vinden (kleur of model) hoor ik het graag van de winnaar.

Maar eerst wat moet je doen om kans te maken:
- laat eerst een berichtje achter op deze blog zodat ik weet dat je mee wilt doen (of een persoonlijk bericht voor de stille volgers).
- mocht je nog geen volger zijn, schrijf je dan in of like mijn facebook *KLIK*

Ik zou het ook heel leuk vinden als je mijn eerste giveaway kunt melden in je blog (als je deze hebt). 


ohja de actie loopt tot 29 juli, want dan is het precies 1 jaar geleden dat ik mijn eerste post schreef. 

Bisou,

Wendy



9 opmerkingen:

  1. Hello, ja ik doe mee met de give away =)
    De oude bakvormpjes vind ik wel heel leuk!
    Je vriend ben ik al (of ik volg je...ik zal het zo zeggen)
    Nu nog een link zetten op mijn blog.
    Groetjes Jilly van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk vier ik dit feestje graag met je mee! Ik zal een linkje op mijn blog zetten. Enne... ik ga voor de bakvormpjes.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je eerste jaar! "Time flies when you have fun, zeggen ze wel eens. Nou, met bloggen is dat zeker het geval. Zo'n jaar is zo om! Op naar het tweede!
    Ik vier met je mee en ga voor de bakvormpjes. Ik zal je linken op mijn blog.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy !! Ik ben een trouwe stille volger van jou superleuke blog daarom zou ik zo graag ook mee willen doen met de give a way !!! Zo gezellige blog heb je en ga zo door de komende jaren !! Groetjes van een stille trouwe volger !! Majella uit Hoogland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh had nog niet gezegd wat ik zo leuk vond maar ik vind de oud bakvormpjes superleuk en zo leuk bedacht !! gr, MAjella !!!! enne nu maar duimen hoop dat ik geluk heb !!! hahhha zou leuk zijn een kaarsje branden voor mijn lieve broer die ik nog altijd mis !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna van harte met je eerste jubileum in blogland :)
    Ik doe erg graag mee, wat zouden die oude bakvormpjes leuk staat hier in huis.
    Ik volg je alweer een poosje op blospot, maar nu ook op Facebook, ik zal ook een leuke link naar de give away plaatsen.
    Een hele fijne dag.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh super al bijna 1 jaar...
    Die bakvormpjes zijn super leuk zeker als een extra touch als je van bakken houdt.
    nog heel veel schrijf jaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga er vanuit, als zus, dat ik sowieso gewonnen heb en zo'n leuke kaarsjes in de bakvormpjes krijg??? Aangezien ik altijd wat lekkers voor jullie bak :D.
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook wel meedoen voor de bakvormpjes! :-)
    groetjes
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!