donderdag 24 juli 2014

50ste post!!!!


Heeej lieve volgers!!! Dankjewel voor jullie reacties op mijn vorige post. 
Ik ga deze week proberen mijn tuin spullen te laten roesten.
Eens kijken welke tip de handigste is;)

Maar eerst, herinneren jullie nog mijn post over deze kringloopvondst?
Na even 'fisternullen', dat is ons dialect van bedenken/bekijken wat en hoe ik het ging aanpakken heb ik zelf een etagere gemaakt van oud servies.
Een nieuwe etagere kost al snel 40,00, best prijzig als je niet veel te besteden hebt als studerende moeder.
Dan maar zelf proberen iets leuks te maken.





En dit is het geworden! Ik heb de eierdopjes ertussenin geverfd en behandeld met wax om het één geheel te laten lijken.
wat vinden jullie ervan?

En van het broodplankje dat ik kocht  bij de kringloop heb ik een: To Do lijstje gemaakt. Heel simpel, geverfd met krijtverf.  




Dit is alweer mijn 50ste post!! op naar de 100!!!! 
Jullie kunnen nog meedoen met mijn giveaway tot dinsdagavond dan zal ik kaartje trekken wie de gelukkige winnaar zal zijn.

Bedankt voor jullie bezoekje!

à bientôt!!
Bisou,

Wendy


3 opmerkingen:

  1. Echt superleuk!
    Heel handig je etagere, leuk om te maken he? Heb het ook eens gedaan voor de verkoop van mijn Edukans actie.
    Je plankje is ook gaaf.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Een zelfgemaakt etagere had ik vaker gezien, maar die van jou is wel erg mooi geworden. Die to do-lijst is ook erg leuk, dat ga ik ook proberen (ik heb nog schoolbordverf staan). Enne... gefeliciteerd met je 50ste post.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei erg leuk en handig! Wanneer je niet zoveel te besteden hebt, word je vanzelf creatief! Alweer 50 posten, ga zo door!
    Fijn weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!