vrijdag 30 mei 2014

Time flies, when you are busy

Heeej! Hoi! jaa daar ben ik weer!

Ik was al eerder van plan weer iets van me te laten weten, had de foto´s al klaar staan op mn laptop en het verhaal ook.
Dan maar alles in een lange blog gooien!

3 weken geleden, toen ik weer in een crea-bea bui was, heb ik kaarsen in een oud kopje gemaakt.
Voor de dummies onder ons: oude kaarsen laten smelten (ik deed dit au bain marie) en een lont kun je kopen bij een hobbyshop.
Het kaarsen lont hou je op de plek mbv saté prikkers.





En het resultaat!!!!




Ik vond ook 2 weken geleden deze oude kandelaar bij de kringloop voor 7,50. Dit was dan ook wel een dure kringloop aankoop! haha!





En de Pioenrozen zijn er weer!!!
Wie heeft ze niet in  huisgehaald in blogland.


Zo dit was het bericht dat ik eigenlijk 2 weken geleden wilde posten.

In 2 weken tijd hebben we WÉÉR het halve huis verbouwd: buitenmuur eruit, groot raam erin, nieuwe oprit, oude kasten opgeknapt', nieuwe buitentafel gemaakt.....

Té Veel om weer in één post te plaatsen.
Resultaten zal ik zsm laten zien!! 

Hej, ben al 10 maanden aanwezig als blogger! nog 2 maandjes en mijn blog viert haar eerste jaar!
Eens bedenken welke actie ik zal organiseren om dit eerste jaar te vieren!

Nu weer met een glaasje wijn de andere blogs lezen in, ohja, mijn nieuwe opa-stoel



LANG LEVEN MP!!

EN ik heb nog iets nieuws ontdekt: een watermerk. Eerst bleef ik maar prutsen met Picassa, maar nu ben ik toch ook maar overgestapt naar een watermerk op elke foto:D

en nu weer even bijlezen van andere bloggers. 
PS. ik lees elke dag bloglovin, maar daardoor kun je niet gemakkelijk reageren op andere posts, maar ik lees alles!
haha
À bientôt!!
Bisou,

Wendy



5 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie aankopen gedaan, Wendy. Een tijd geleden ben ik ook met kaarsvet aan de de slag geweest, tjonge...ik was er duidelijk niet bedreven in, het werd een behoorlijk geklieder. Maar het resultaat was leuk, net als bij jou.

    Uiteraard staan hier ook pioenrozen te sieren ;-).

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo zelf je kaarsen te maken. Je brengt me op ideeën :)
    Ben erg benieuwd naar jullie kluspraktijken.
    Fijn weekend.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen heb je gedaan! Mooie stoel!
    Ben benieuwd naar jullie andere klussen....

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kandelaar heb je op de kop getikt! En ook je stoel is een beauty!
    Mij is het nog steeds niet gelukt om een watermerk te plaatsen, zucht...Ik heb er volgens mij niet het geduld (en de know-how) voor. Ik werk ook niet met Picassa voor mijn blog. Misschien eerst dat maar eens uitzoeken (als ik er de tijd voor krijg...)
    Veel klusplezier!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie aankopen! Geweldig die stoel.
    Ga je hem zo laten of doe je er bijv. nog een ander stofje op?
    Leuk hem om zo zelf kaarsjes te maken, heb ik zelf ook gedaan en verkocht.
    Alleen zijn jou kopjes veel mooier hihi.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!