dinsdag 25 maart 2014

La Salle de Bains

 Bonjour,

Even een blogpauze gehad van meer dan een maand. Ik heb weer super veel leuke dingen om over te schrijven. Thuis heb ik namelijk niet stil gezeten. Onze badkamer heeft een metamorfose gehad en weer veel verschillende kleine projectjes gehad.

Toen we ons huis in oktober 2012 kochten zag de badkamer er zo uit: rood/roze
totaal niet onze smaak maar hier wist mijn vriend wel iets van te maken voor weinig geld



Hij legde over de grindvloer een mooie zwarte tegel en verfde de rode grind langs het bad ook zwart. De rode toilettafel ging er ook meteen uit en werd vervangen door een simpel bruin meubel.




maar omdat de tegeltjes nog steeds oranje-roze waren en niet onze smaak moesten die naar 1 jaar er ook maar af.
Het té grote hoek/bubbelbad moest er maar in blijven anders zou het weer een té grote verbouwing worden.

Het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.
Na bijna een maand hard werken van mijn vriend is dit het resultaat:





Een kast zelfgemaakt op de eerst lege plek





Muren zijn wit gestuct en geverfd met een speciale badkamerverf.

In de tussentijd is mijn dochtertje ook nog een 2 jaar geworden en mag ze al bijna naar de peuterschool.
De tijd vliegt dus voorbij..



Bisou,

Wendy



8 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je dochtertje!
    Jullie badkamer is erg mooi geworden...
    Vind hem persoonlijk ook mooier nu met het bruin/wit/zwart.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er al heel anders uit. Ideaal dat je met weinig uitgaven de badkamer toch een andere look kon geven.

    En natuurlijk nog mijn hartelijke felicitaties voor het feestvarken! Geniet er maar van, voor je het weet wordt ze 20 (ik spreek uit ervaring ;-)).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil! Veel mooier. En dat met een beperkt budget, knap hoor! Die kan weer een paar jaar mee. Mooi dat zwart en een leuke creatieve oplossing voor al je mandjes.
    Nog gefeliciteerd met je dochter! Wat een schatje met haar roze wangetjes, echt een dotje!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan! Enorme verandering met subtiel resultaat! Complimenten en proficiat!

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vriend heeft veel eer van zijn werk!
    Het resultaat is erg mooi geworden.
    En leuk die kast met mandjes voor alle bad en douche spulletjes.
    En gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Een mooi meisje!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor. Ik ben helemaal weg van de houten wastafelombouw.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je badkamer is prachtig geworden! Veel rustiger nu...gefeliciteerd met je dochter!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om weer van je te horen! Wat is het gaaf geworden! Dat rode is mijn smaak ook niet! Soms snap je niet dat andere mensen zoiets mooi vinden, hihi. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!