donderdag 23 januari 2014

Muurvuller

Bonjour,

Wat een super lieve reacties alweer!! Ook welkom nieuwe volgers. Ik lees iedereen zijn blogs, maar zelf heb ik weet niet veel tijd om overal te reageren..
Ik moet zelfs tijd zoeken om weer een blog te schrijven. Gelukkig heb ik sinds gisteren een spiksplinternieuwe GSM, namelijk een Samsung note. Een echte ijskast zo groot is die. Het voordeel ervan is dat ik nu met mijn gsm berichtjes kan plaatsen.
Dus nu even proberen of het ook zo fijn is.

Zoals ik in mijn vorige blog vertelde ging ik ook aan de slag met de welbekende muurvuller techniek van monica.

Het was lastiger dan ik dacht om de pot zo te krijgen als ik wou.
Nadat ik eerst een proefpot  bewerkte ging ik aan de slag met een 'nieuwe' roze kringlooppot. 
Daarna geverfd met kalkverf en daarna geknoeid met meel en potgrond.
En klaar!

De foto's voor de bewerking en erna krijgen jullie nog tegoed.

PS.  Hebben jullie mijn "Nieuwste" header al gezien die Chris weer heeft gemaakt?

Bisou,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke header Wendy!
    Ben erg benieuwd naar je foto's en de techniek, nog niet eerder van gehoord.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar het resultaat Wendy!
    Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je header is leuk geworden! Ik ben benieuwd naar je pot hoor.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie header! Ik ben benieuwd naar de foto's van de pot.
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke
    Ps. Ik heb een give-away op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!