zondag 5 januari 2014

Bonne Année!!

Bonjour!! et Bonne Année!!

morgen is de vakantie (eindelijk/helaas) voorbij. Een dubbel gevoel, omdat door de drukte met die feestdagen en een zieke peuter hadden we niet echt een vakantie gevoel.

Maar ik heb toch niet stil gezeten en ben in de kerstvakantie weer hard aan het werk gegaan om mijn blog eens bij te gaan werken en weer meer te gaan bloggen en knutselen.
Mijn eerste voornemen voor mijn blog was dan ook een mooie, fatsoenlijk Header. En bij wie kun je beter aankloppen hiervoor dan bij Chris van Pure By Me. Ze is dan ook hard aan het werk om mij iets moois te maken. Niet zo gemakkelijk voor haar, omdat ik zelf totaal geen idee had wat mooi bij mijn blog is en ik zelf ook nog leuk vond. 
Hopelijk kan ik komende week aan jullie haar resultaat laten zien. Neem vooral ook een kijkje op haar blog! want ze heeft ook heel veel leuke ideeën!

Mijn tweede voornemen was om weer veel meer te gaan knutselen, want dat had ik toch wel gemist. Nu de kerstboom is afgebroken (Ja, die ging er 2 januari al uit), ontstonden er weer genoeg kale, lege plekken om te vullen.

Mos is groen, kun je lang bewaren en je kunt er enorm veel mee maken.
Een paar bloembollen op een schaal mos eromheen en je hebt weer even iets nieuws in huis.











Kerstboom eruit en takken met knopjes erin en die versieren om de lege plekjes op te vullen



Héé, dit heb ik jullie nog niet laten zien eh?
Deze sidetable heeft mijn vriend gemaakt met de planken die over waren van het bed hoofdeinde.






Bisou,

Wendy


7 opmerkingen:

  1. Hai Wendy, bedankt voor je reactie op mijn blog, ik ben meteen een kijkje gaan nemen op jouw blog.
    Ik vind het ook fijn dat de vakantie weer voorbij is en de kinderen weer naar school gaan, kan ik even lekker met de 'bezem' door het huis, vandaag met die zon ziet alles er zo stoffig uit bah :-(
    Mooi is dat mos he en het blijft best lang groen, ik zet het af en toe in de regen buiten en dan is het weer fris.
    Ik ben benieuwd hoe je header gaat worden, dat kun je wel aan Chris over laten!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer prachtig uit!
    Lijkt al wel een beetje lente bij jou in huis, tja dat krijg je ook met dit weer ;)
    Leuk hoor dat mos en de bloembollen.
    Ben erg benieuwd naar je nieuwe header.
    Nog een fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor het nieuwe jaar, dat we weer maar veel mogen bloggen.
    Lekker alles weer fris en schoon.
    Je schaal met bolletjes is al lekker lenteachtig...gezellig weer.
    Fijne Zondag nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je alle goeds voor 2014!
    Heerlijk die bolletjes weer in huis. Je wordt er zo vrolijk van!
    Ben benieuwd naar je header.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er gezellig uit! Wat leuk dat Chris een header voor je ontwerpt, dat komt helemaal goed! Ze maakt hele mooie headers!
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een heel goed 2014 toe.

    Je header wordt vast heel mooi, daar heb ik alle vertrouwen in. Nu de kerst voorbij is, wil ik ook met mos en bollen de kamer een ander aanzien geven...een voorjaarsgevoel creëren.

    Een fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik ben heel benieuwd naar je header. Het ziet er al weer gezellig uit met dat mos. En wat een geweldig sidetable heb je buiten! Echt super. En handig. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!