dinsdag 14 januari 2014

Buikkastjes ´tik´


Bonsoir, 

Wat een leuke reacties op mijn vorige blogbericht! Altijd super om te lezen, Ik ben er namelijk ook heel er blij met mijn nieuwe header. Het geeft me weer extra veel zin om zelf weer aan de slag te gaan. 
Aan ´knutsel´ ideeën geen gebrek. 
Zo zit ik elke dag op MP te speuren naar iets leuks en dan voornamelijk naar buikkastjes. 
Ik vind ze zo leuk, uniek en bijna zeldzaam. 
Ze zijn nog wel verkrijgbaar, maar dan al opgeknapt en te duur vind ik dan zelf. 
Het leukste aan MP is dan toch dat je zelf de prijs bepaalt met de verkoper natuurlijk en het zo goedkoop mogelijk krijgen geeft me dan ook een beetje een 'kick'

In september kocht ik het eerste buikkastje en na een opknapbeurt meteen weer kunnen verkopen aan iemand. Toen ik weer een lege plek had moest er natuurlijk weer een nieuw opknap projectje komen.
Wie zoekt zal vinden. En jawel hoor er stond er weer eentje een dorp verder in een huis van een oma.

En het resultaat:





Weer in dezelfde kleur grijs geverfd met verf van PTMD. 

Morgen eens proberen om de welbekende techniek met muurvuller van Monica toe te passen op een lelijke vaas. Iemand nog handige tips voordat ik begin met experimenteren???


Bisou,

Wendy

15 opmerkingen:

  1. Dit kastje is weer mooi geworden. Ik wil ook nog een keer met muurvuller aan de slag, tot nu toe heb ik er geen ervaring mee. Ik kan je dus ook niet van goede tips voorzien. Succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi buikkastje , en wat een mooie kleuren heb je gebruikt !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Je kastje is mooi geworden, hoor!
    Ik heb geen ervaring met muurvuller.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze, die buikkastjes. Ik zie ze ook vaak op MP met een riante prijs (na opknappen, dat wel, maar toch). Dan kun je het idd beter zelf doen en er nog wat aan verdienen. Jammer genoeg heb ik er hier (nog) geen plaats voor. Maar ik vind ze heel leuk. Je hebt een mooie kleur gebruikt.
    Met de muurvuller kan ik je ook niet helpen (volgens mij zijn we de laatste die het nog niet geprobeerd hebben, hihi).
    Succes ermee, zal vast mooi worden!
    Oja, jou vraag op mijn post heb ik al beantwoord via je reactie.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kastje zeg!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kastje, Wendy! Dat heb je super gedaan! Ik heb onlangs kerstballen met muurvuller behandeld....kijk even op mijn blog. Succes!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kastje is zo leuk, da's vast een blijvertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind buikkastjes ook zo leuk, maar ja...waar zet ik het.
    jij hebt er een mooi exemplaar van gemaakt.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het buikkastje, mooi om
    te zien hoe je het opgeknapt hebt.
    Ik zou er geen plaats voor hebben, maar ik vind ze wel hele mooi.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kastje is prachtig geworden!
    Lijkt precies op die van mn nicht, ze heeft hem van mijn oma en ook grijs geverfd.
    Ben benieuwd naar je nieuwste project.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wendy wat is jouw kastje super mooi geworden …. zie ik ook héél graag…alleen…..waar kan ik het kwijt…
    Voor deze vazen heb ik geen muurvuller gebruikt ofzo…. eerst goed afgewassen dat ze ontvet zijn, dan een laag alles primer dan 2 lagen krijtverf en dan de bloem-truc !! Heb er nog ééntje gevonden zo'n chinese vaas, misschien ga ik hierop een met muurvuller werken, stond in de bak aan 50% korting in de kringloop dus voor 2,50 kon ze mee :-)
    fijne dag
    lieve groeten
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha! Buikkastjes tic :P Maar ze zijn dan ook erg, erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook dol op buikkastjes. Zo is mijn hobby eigenlijk ontstaan. Geweldig om van een oud (soms afgedankt) kastje weer iets moois te maken. Het is jou in ieder geval weer gelukt.
    Fijne avond.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. MOOI BUIK KASTJE!

    IK HOU ER OOK ERG VAN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!