zondag 26 januari 2014

Aftellen

Bonjour,

Maandag vind ik de vervelendste dag van de week. Weer vroeg opstaan, snel klaarmaken, haastenhaastenhaasten..
Nog maar 5 dagen en het is weekend en ik heb er weer een lastige periode opzitten voor school dan.
Vanaf volgende week 2 en soms 3 dagen vrij!! Aftellen dus! Nu nog even een weekje zwoegen.

Dit weekend kreeg ik een superleuk pakketje binnen. Zag op verschillende blogs al een luik staan en vond het wel iets hebben. Op de site van tante brocante kampen vond ik er dan ook die niet té prijzig waren. (Hele leuke webwinkel moeite waard om te kijken).
En natuurlijk een beetje lente in huis gehaald om weer vrolijk van te worden tijdens stormachtige dagen.
Fijne maandag!
Bisou,
Wendy

8 opmerkingen:

  1. Mooi je luik! Ik heb er ook een staan en het geeft meteen zo'n lekkere brocante-sfeer.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuk cadeau voor jezelf uitgekozen. Zo'n mooi luik staat overal goed.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je nieuwe luik!
    Leuk hé, al die lentebloemetjes in huis.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi luik, Wendy en een mooie krans eraan.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Wendy! Ik koop ook wel eens wat bij tante Brocante Kampen, ze verkoopt hele leuke spulletjes!
    Fijne avond. Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi luik heb je, daar zul je plezier van krijgen Wendy.
    Rustig aan hoor met al die drukte:)
    Straks lekker genieten van de vrije dagen die overblijven.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, zeker met die krans. Ik ken Tante Brocante uit Groningen, maar nog niet uit Kampen. Ik ga zeker eens kijken. Bedankt voor de tip.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom via via op je blog, ziet er heel leuk uit, ik ga je gezellig volgen.
    Alvast een fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!