maandag 2 december 2013

La table de salon

Bonjour!

Een paar weken geleden vertelde ik jullie over de salontafel die mijn vriend gemaakt had. Ik had nooit de tijd om overdag foto´s te maken en het duurder een beetje langer dan gepland om weer te bloggen.

Hier een paar foto´s van onze zithoek. 


 


Het is een hele kunst om een mooie foto van kaarsen te maken ´s avonds. Het blijft spelen met de lichtbalans. Iemand een goede tip hoe je het betere en mooiere foto´s van kaarsen in de avond kunt maken??



Elke week heb ik wel iets nieuws voor in huis. Net zoals deze krans die ik gekregen heb van mijn schoonmoeder. Zij heeft deze krans jaren gelezen zelf gemaakt van druiventakken. 
Heerlijk zo een schoonmoeder die een kelder vol heeft staan met spullen die ik mag gebruiken :D
Zo hebben we ook een heel heel oud vogelkooitje gekregen. De foto's waren mislukt en wazig (omdat ik ze in de avond gemaakt heb). Maar die volgen nog wel..


À bientôt!
Bisou, Wendy

11 opmerkingen:

  1. Mooie salontafel, Wendy! Die heeft jouw vriend super gemaakt!
    Inderdaad 's avonds foto's maken blijft moeilijk...ik ben helaas niet zo'n fotograaf....ik knip maar wat raak...haha!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tafel, super dat je vriend die zelf gemaakt heeft.
    Oei...over fotograferen kan ik je geen tips geven...ik loop maar wat met mijn Ipad rond..en zoek de mooiste foto's uit.
    Maar ik heb al gemerkt dat er veel licht binnen moet komen, anders wordt het niets.
    Er zijn vast medeblogster die je advies kunnen geven.
    Succes ermee.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! En je boft maar met zo'n schoonmoeder!
    X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tafel heeft je vriend gemaakt. Daar bof je mee.
    fotograferen is best nog wel moeilijk. Ik heb het liefst licht en dat is in deze tijd niet zo heel gemakkelijk.
    Ik kom via via op je blog en ga je volgen. Je bent bij mij ook van harte welkom!
    Een mooi dag gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je boft maar met zo'n handige man, hij heeft een mooie salontafel gemaakt. Kaarslicht is inderdaad lastig om te fotograferen, maar op internet zijn vaak wel tips te vinden.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooie salontafel …gezellige sfeer …
    Lieve groeten
    Fijne dag nog
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tafel, heel stoer en strak! Gaaf hoor..over kaarsen en fotograferen, eigenlijk is het het mooiste met daglicht en kaarsen aan, zo zie je de rest van het huis ook en de kaarsen maken het sfeervol, vooral als je dichtbij de kaarsen foto`s maakt komt er een warme gloed over de foto`s heen. Ik maak wel eens foto`s `s avonds met kaarsen aan, maar je ziet dan niet meer wat eromheen gebeurdt, probeer maar eens, misschien is het niks, maar wie weet! Ik vind je foto`s trouwns wel goed gelukt hoor, heel sfeervol! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig als je vriend zo handig is,je tafel is ook heel mooi.
    Gezellig om iedere week een ander item in je woonkamer te hebben,
    je schoonmoeder heeft dus wel een voorraadje voor je:)

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel mooi uit zeg!
    Prachtig jullie nieuwe salontafel.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige zithoek zo. En de tafel is mooi.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stoere tafel. Lekker robuust.
    Leuke sfeerfoto's heb je gemaakt.
    Fijne dag.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!