vrijdag 27 december 2013

Blog time!!

Bonjour!

Het is alweer 3 weken geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven, hoog tijd voor een nieuwe.
Ik heb al verschillende kerstbomen voorbij zien komen. Dus moet ik mijn boom ook showen!
Wij hebben ook een neppe boom omdat anders blijf ik de hele dag niezen.


En een leuk nijntje kerststal van de Sint gekregen. 


Deze ster had ik vorig jaar al gemaakt van bamboe takken. 





Ik wens jullie al een super blog jaar! Met weer heel veel creatieve ideeen!! 
Tot volgend jaar!!
Bonne Année et Bonne Santé

Bisou,
Wendy

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Jouw boom ziet er ook super uit..
    En je kerststalletje is ook super leuk...
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit bij jou!
    Leuk versierd en een leuk nieuw stalletje.
    Jij ook een fijn nieuwjaar gewenst.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige boom Wendy! En dat stalletje...superschattig...

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend gezellig allemaal!
    Jij ook een heel goed nieuwjaar toegewenst!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kerstsfeer bij jou in huis! Ik wens jou en je gezin een gezond en gelukkig 2014!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw mooie boom willen we nog wel even zien hoor:)
    Hij ziet er gezellig uit, je nijntje stal is trouwens heel erg leuk!!!
    Fijne jaarwisseling!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige sfeer bij jullie Wendy.
    Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alles wat wenselijk is voor het nieuwe jaar.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!