zondag 8 december 2013

7 december

Bonjour!!

De dag nadat Sinterklaas weg is (ja we vierde het een dagje later dit jaar) is het tijd om een beetje kerst in huis te brengen. 
Ik kijk elk jaar uit naar kerstmis.

Dit jaar maakte ik voor het eerst een ecalyptus krans. Een voor op tafel te leggen gemaakt met oase.

Maar nadat ik bij mijn schoonmoeder ook een mooie ecalyptus krans zag, moest ik deze ook namaken.
Deze is gemaakt op een strokrans




Deze krans heeft mijn schoonmoeder jaren geleden gemaakt van druiventakken.



 En een hele oud vogelkooitje


Ik vind jullie reacties echt super lief!! dankjewel! Ik heb niet de tijd om overal op te reageren, maar lees het met plezier!! 

Bisou, 
Wendy

13 opmerkingen:

  1. Ach...wat gezellig allemaal...leuk is deze tijd toch.
    Je krans is goed gelukt...mooi hoor!
    Geniet van je mooie kerstversiering.
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kransen. Met al die kerstversieringen wordt het al weer heel gezellig overal.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, je krans is goed gelukt voor de eerste keer! Het wordt al aardig kerst bij jou!! Ziet er gezellig uit!!

    Fijne zondag!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kransen zijn allemaal mooi, eucalyptuskransen ruiken zo heerlijk!
    een gezellige tijd om te decoreren!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer super uit bij jou in huis!
    Je kransen zijn ook goed gelukt en die van je moeder is ook mooi.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hebben jullie een leuke Pakjesavond gehad?
    Leuk hè, om het huis weer in Kerstsfeer te maken. Ziet erg leuk en gezellig uit. Erg mooie kransen.
    Fijne dag.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kransen zien er prachtig uit. In de groene kransen zit nog leven en de druiventakkrans is weer mooi van eenvoud en te versieren!
    Gezellige sfeer!

    Lieve groet, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kransen, ik vind vooral die met die vogeltje erg leuk.
    Fijne zondag!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooie kransen gemaakt, zelf heb ik er ook veel in huis.

    Fijne zondag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie krans heb je gemaakt …. gezellig hé
    fijne zondagavond nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijft toch altijd mooi, zo'n krans. En ze hebben niet veel nodig om sfeervol te zijn. Leuk die vogeltjes die je erin hebt hangen. En je laurierkrans is goed gelukt. Mooi die vergrijsde tint van het groen.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je krans is erg mooi geworden!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Wendy,
    Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toe wensen.
    Geniet van het samen zijn en de gezelligheid.
    Lieve knuffels
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!