zondag 17 november 2013

Tijd is een relatief begrip

 Bonjour,

Ja mijn blogtitel zegt het al: Tijd is een relatief begrip.
De tijd vliegt! Alweer meer 2 weken gelden mijn laatste blog geschreven. Inspiratie was niet mijn probleem, maar de tijd. Ik heb weer ongelooflijk veel gedaan en gemaakt. 
Ik heb nog niet overal een foto van gemaakt, maar dan ga ik straks proberen te doen.

Ten eerste al mijn nieuw bureau! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Was al langer opzoek naar een secretaire met een rolluik, maar vond ze altijd te prijzig. Ik was opzoek naar eentje die ik kon opknappen. En vorige week liep ik er toevallig tegen aan op MP.




En een leuk eiermandje gevonden op MP, zodat mijn dochtertje eitjes kan gaan rapen bij de Omi haar kippentjes. 


We waren ook allang opzoek naar een nieuwe salon tafel. Ik wou een simpele eiken tafel. Mijn vriend vond (ja ook weer op MP) twee stukken hout, waar je nog mooi de schors aan de buitenkant ziet. De foto is niet van de salontafel, maar van het andere stuk hout waarvan hij een leuk bankje heeft gemaakt. 
In mijn volgende blog zal ik de nieuwe salon tafel laten zien. 


à Bientôt! (en ja echt tot straks, want ik heb zo veel ideeën en dingen die ik jullie wil laten zien)

PS. Ik vind jullie reacties altijd super!! dankjewel ervoor!!
Bisou, Wendy





14 opmerkingen:

  1. Met een lik verf heb je straks een hele mooie secretaire Wendy, ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Ook naar de nieuwe salontafel!

    Fijne zondag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen hebben jullie gekocht.
    Ik ben benieuwd hoe je secretaire er na een opknapbeurt uitziet :)
    En natuurlijk ook naar de nieuwe tafel.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is marktplaats toch leuk he! leuk model bureau! Ben benieuwd hoe het wordt!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. Hij lijkt sprekend op die van ons (was ooit van mijn man's moeder), alleen hebben wij niet van die leuke laatjes. Daar ga je vast veel plezier van hebben. En wat een fantastisch bankje! Ik ben heel benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke dingen hebben jullie weer gekocht..
    Dat eiermandje is helemaal super en ik ben super nieuwsgierig naar jou salontafel..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vondsten Wendy, daar moet je ook tegenaan lopen hoor.
    Je bankje, door manlief gemaakt, is geweldig, ben heel benieuwd naar
    de salontafel.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed geslaagd zijn jullie zeker! Ik heb een secretaire staan, die op de jouwe lijkt, jaren terug heb ik die al bewerkt met krijtverf. Ik ben benieuwd hoe die van jou eruit gaat zien!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet nog niet goed hoe ik hem wil gaan verven, want helemaal wit is ook zo saai.
      Hoe heb jij hem geverfd?? Of heb je nog toevallig een foto op je blog van jou secretaire staan??

      Verwijderen
  8. Met een beetje verf heb je straks een mooi bureau.
    Je eiermandje vind ik ook leuk, die zoek ik ook nog.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat bankje beloofd al heel wat: mooi!!!
    Ben ook benieuwd hoe je bureau uiteindelijk wordt. Wij hebben ook een oud bureau staan (niet met zo'n opzetstuk erop), waar we heel veel plezier van hebben (ik zit hier nl ook altijd met mijn blog en jullie reacties te typen, hihi).
    Klus ze! Wij wachten wel op de plaatjes...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf, die secretaire is erg mooi. Ben benieuwd hoe het er na een verfbeurt uit komt te zien.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net je blog ontdekt!
    Je hebt er weer een volger bij :)
    X Laura
    Inwijkdaarstaateenhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, zo'n secretaire. Ik ben benieuwd welke kleur je hem gaat geven. Het is leuk om hem met milk-paint te doen, daar krijg je een heel brocant mee. Google maar eens op milk paint dan zie je wat ik bedoel. Ik heb het een keer gebruikt voor een kaptafeltje. Staat ergens in mijn blog, ergens begin 2013.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy, wat leuk dat je op mijn blog bent terecht gekomen en leuk dat je me gaat volgen, heb me metéén
    aangemeld om jouw ook te volgen…
    héél prachtige secretaire heb je… ben al benieuwd hoe ze er straks uitziet….
    fijne week nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!