dinsdag 26 november 2013

Noël

Bonjour,

Ik sta al te popelen om mijn kerstspullen van zolder te halen. Ik ben helemaal gek van kerst en vind het ook heerlijk om meer kaarsjes aan te maken en al die gezellige lampjes.
In de winkels wordt je dan ook vol gegooid met alles van kerst. Zo hebben een paar kerstspullen hun intrede al gedaan in de woonkamer en keuken.
Deze leuke krans kocht ik al deze zomer in de uitverkoop bij Homemadebrocante.



Vorig jaar had ik deze krans al gemaakt, maar ik had toen nog niet de juiste materialen om het vast te maken. Na een jaartje genoeg te bloggen wist ik dat ik het best deze krans met een lijmpistool kon maken. Het bloggen is dus nog leerzaam ook;)



En natuurlijk een traditionele adventsbloemstuk gemaakt.

à bientôt!

Bisou, 
           Wendy


6 opmerkingen:

  1. Hier weet ik mij nog in te houden, over anderhalve week zal ik in het weekend het huis in kerststemming brengen. Maar het blijft toch wel redelijk rustig, ik breng nooit al teveel kerstspullen in huis. Maar ik vind het wel een gezellige tijd hoor, mijn jongste dochter van 16 ook...zij verheugt zich er elk jaar weer op. Wat heb je een mooi bloemstuk gemaakt, Wendy!

    Een fijne dag vandaag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!
    Ik moet ook nog even wachten met het versieren van mijn huis in kerstsfeer. Volgende week vrijdag ga ik los ;-).
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het begint al te kriebelen hoor, hoewel ik altijd sober ben in mijn decoraties, maar
    nu zie je het ook overal om je heen gebeuren.
    Leuk je spullen en ja wat leren we veel van elkaar!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je ziet nu toch wel overal de kerstversieringen verschijnen...zelf heb ik niet zoveel met kerstversieringen.
    Jij hebt in ieder geval al een beetje kerst in huis...ik vind het wel heel gezellig hoor!
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het begint er zo te zien al lekker kerstig uit te zien bij jou in huis.
    Leuk hoor, vind die tijd ook altijd zo mooi. Lampjes en kaarsjes aan en mooie versiering.
    Kijk er nu al naar uit :)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij staan er meer klaar voor de start van het kerst-seizoen. Ongelooflijk hoe snel het gaat.
    Ik zie dat jij ook al de smaak te pakken hebt. Rudolph hangt al op en je hebt een mooi adventstuk gemaakt! Het eerste kaarsje brand al komende zondag...en voor je het weet brand de laatste...Geniet van deze mooie (maar drukke) tijd!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!