woensdag 9 oktober 2013

Weer een woonbeurs-blog

Bonjour,

Jaja, ook ik ben naar de woonbeurs geweest. Nadat ik bij iedereen vorige week leuke plaatsjes zag wou ik ook gaan. Mijn lief schoonzusje vroeg me dan ook toevallig mee zaterdag.
Ik was het meest onder de indruk van de At Home stand. 
Hieronder een paar sfeer foto's


Natuurlijk waren er ook heel veel 'hebbedingetjes' voor in huis.
Zoals deze leuke lantaarn lamp.


Na de woonbeurs zat ik vol met creatieve ideeën die ik natuurlijk ook meteen moest maken. 
Mijn creatieve uitbarsting laat ik jullie de volgende keer zien.

Bisou,
Wendy


12 opmerkingen:

  1. Elk jaar neem ik mij voor om te gaan, maar elk jaar komt het er op de een of andere manier niet van. Leuk dus om alle enthousiaste verhalen van woonbeursbezoekers en van jou te lezen! Ben benieuwd naar de inspiratie die je er op hebt gedaan.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben daar nog nooit geweest, de foto's zien er veelbelovend uit.
    Ik ben benieuwd naar de inspiratie die je er opgedaan hebt.
    Fijne Dag,

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht...weer niet geweest... ziet er leuk uit en ik ben benieuwd naar je creatieve uitspattingen ;)

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een tip: zie dat je bij jou reactie telkens zo'n robot woord moet invullen...ik heb het zelf weggehaald, zo onhandig, en je krijgt toch nooit vervelende reacties ;)
    Groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohja! dankjewel, is me zelf nooit opgevallen;)

      Verwijderen
  5. Je laat mooie plaatjes zien van de woonbeurs. Vroeger ging ik wel eens hier naar de woon-en sfeerbeurs in het MECC, maar de laatste jaren spreekt mij die 'sfeer' niet meer aan, te veel modern . Dus ik ben eens benieuwd hoe de verhouding bij deze beurs is. Want volgens mij zijn dit alleen plaatjes van At Home? En dat spreekt ons natuurlijk zeker aan, lopen door ons favoriete tijdschrift...
    Ben benieuwd naar je creatieve ideeën. Je aankopen (zijn toch aankopen?) zijn in ieder geval heel leuk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto collages!
    En je hebt mooie dingen gekocht.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wendy, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik zie dat je ook een blog hebt, gezellig hoor. Ga je volgen. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bonsoir Wendy,
    Dat ziet er leuk uit op de beurs! Ik ben er nog nooit geweest! Ik ben benieuwd naar je creatieve uitspatting!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt me zo leuk om op de woonbeurs rond te neuzen, ik heb er nooit tijd voor:( maar de ideetjes op de blogs volg ik met interesse hoor.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Ben benieuwd naar het creatieve vervolg.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt er ook een volger bij Wendy. Leuk detail... jij bent mijn 24e volger en ik jouw 24e volger ;-)
    Je hebt een erg leuke blog, ik voeg je meteen toe aan mijn rijtje blogs, dan kan ik je posts in de gaten houden, ben erg benieuwd.

    Liefs,
    Mirjam
    (http://mooisvanmadeliefste.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!