zaterdag 7 september 2013

Zomer vs. Herfst

Bonsoir,

Walnoten, tomaten, kastanjes, bramen, 28 graden en nu weer 18 graden. 
Sandalen of gesloten schoenen?
Ja het is weer zover, herfst. 
Over een maand zijn alle bomen weer mooi gekleurd en is het heerlijk foto-maak-weer. 






De Omi -mijn moeder- heeft kippen gekregen voor haar verjaardag. Een hele karwei voor de schoonzonen om het kippenhok te maken. maar het ziet er weer heel gezellig en 'boers' uit. 



Ik vergeet soms ook hoe mooi het hier is. Na het lezen van een andere blog werd ik hier weer eens op gewezen.
Deze foto's heb ik gemaakt bij mijn moeder in de tuin. Vroeger was het heel normaal en gewoon dit uitzicht. Maar nu ik er niet meer woon geniet ik elke keer weer van de vrijheid en de omgeving. Je voelt je er als een god in Limburg. 
Geen buren, geen geluid, geen overlast, Alleen maar koeien! 



Ik wilde ook nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat jullie mijn blog lezen en jullie reacties vind ik ook altijd heel leuk om te lezen!

à bientôt!

Bisou,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Wendy, bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik kom natuurlijk ook even bij jou blog snuffelen.. Wat woon je prachtig!! Tjonge.. als ik je foto zie van je uitzicht, de ruimte.. echt een plaatje!
    En bij jullie ook de griep toegeslagen..?
    Bah... hopen dat het immuunsysteem de winter met gemak aankan ;)

    Groetjes en tot blogs!
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat woont je moeder daar mooi zeg, prachtig!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je moeder woont er inderdaad heerlijk zeg, zelfs een beetje glooiend.
    Ach wat fijn dat ze kipjes heeft gekregen en een mooie ren.
    Kan ze vast lekker van genieten en al haar bezoek natuurlijk:)
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!