dinsdag 3 september 2013

Mijn nieuwe -altijd betrouwbare- hulp


HIER IS HIJ DAN: Mijn nieuwe -draadloze- hulp en hij heeft al goed geholpen!

We hebben niet stilgezeten en heb de aanwinsten van de afgelopen maand onder handen genomen.  
Zoals deze spiegel. 


Dit kastje is nu nog het wachten op een nieuwe kleurtje. Ben nog niet zeker welke kleur het gaat worden. Wit is ook weer zo Wit. Wat vinden jullie een leuke kleur dat in veel interieurs zou passen? 

Deze kapstok heb ik gekocht op de markt in luik. Leuk toch? Ik vond hem zo apart omdat het geen gewone haakjes zijn, maar mannetjes. Deze kapstokken zie je best veel in Luik. Ik weet niet of dat speciaal voor deze regio is of dat je dat op meer Waalse Brocante markten hebt. Iemand een idee??



Deze kantentafel loper heb ik gekocht op H&M.com. Ik was (en eigenlijk nog steeds) opzoek naar een groot kant tafelkleed. Het grote kleed van de H&M was weer een beetje té voor ons. Kent iemand nog een leuke website waar je leuke tafelkleden kunt kopen?

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn vorige blog! Ik denk dat de kist dan maar 'gewoon' oud blijft. Hij krijgt wel een nieuw behangtje van binnen. Maakt het dan toch weer een beetje eigen.

Mijn zus heeft weer een heel leuke knuffel gemaakt voor mijn dochtertje, namelijk een uil! Staat heel leuk op de kinderkamer samen met 2 stoffenmandjes -uit dezelfde stof- waar ik haar elastiekjes in bewaar en prulletjes. Ook heel leuk om cadeau te geven.  (http://veelliefsvandaisy.blogspot.nl


à bientôt!

Bisou,

Wendy

5 opmerkingen:

  1. Is een grijze kleur iets voor je kastje?
    Mooie kapstok, apart met die mannetjeshaakjes, geen idee of dit speciaal is voor de regio daar.
    Succes met al het geverf en behang!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer leuke dingen zeg! Veel succes met schuren, verven en behangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy. Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Kom meteen ook even een kijkje bij jou nemen. Je hebt een sfeervolle blog. Zo te zien ben je ook altijd bezig met "knutselen" in je huis. Leuk! Ik ga jou ook volgen hoor!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy,
    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! En welkom als nieuwe volger! Ik ben idd even niet actief in blogland maar binnenkort ga ik de draad weer oppakken...in de zomer komt er niet veel van. Het ziet er hier bij jou super gezellig uit; je hebt er een volger bij!
    Tot snel!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zult vast veel plezier beleven aan je nieuwe hulp, wat zal ze het allemaal lekekr glad maken:)
    Leuke kapstok heb je gevonden.
    Ik zat ook aan de kleur grijs te denken voor je kastje, dat is echt een kleur behalve wit die overal wel bij past.
    Alvast een fijn weekend.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!