maandag 9 september 2013

Lang leven MP en de Kringloop

Bonsoir,

Zaterdag is het poets-winkeldag. Altans dat probeer ik. Deze zaterdag ging de trip nog eens naar de kringloop. Super leuk om die prijzen onder de 1,00 te zien. 
Deze theelicht houder en draadrekje kon ik dus niet voorbij gaan. In de kringloop stond ook een leuk schoolbankje (waar het inktpotje nog in zit) en nog een aantal leuke oude spullen. Als het er volgende week nog staat neem ik het mee voor mijn dochtertje en omdat het super leuk is. 



Bij poetsen hoort ook opnieuw met spulletjes 'friemelen'. 
Ik heb 4 maanden in Parijs gewoond en ben er helemaal verliefd op. Daarom mogen deze 3 eifeltorentjes
-waar ik een hele doos van vol heb gekocht illegaal op straat voor een prikje- extra geëerd worden.

 Deze emaille kan stond ook al een tijdje op mijn 'lijstje'. Gekocht via MP. 

Het volgende object was dan toch de boekenkast. Heel leuk zo een kast, maar wat een stofvanger. 
Het is ook lastig om de kast leuk in te richten zonder dat het meteen rommelig lijkt. 
Dit zijn 2 kasten (van de 5) 



 En na zo een dag is het heerlijk als er weer een Ariadne at Home in de bus valt. Meteen ook maar 3 exemplaren van Brocante bij besteld via internet uit 2011.



Bonsoir et à bientôt!
Bisou, Wendy


5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een kijkje op mijn blog genomen hebt.
    Ik ga je mooie blog ook volgen.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kringloop vondsten. Het begint weer echt weer voor kaarsjes te worden, hier branden ze 's avonds ook alweer.
    Die emaillen kan is ook geweldig.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aanwinsten, leuk kopen voor zo weinig geld!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gevonden zeg!
    Mooie dingen voor weinig geld.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige aanwinsten, lekker van genieten hoor!
    Helaas heeft Margot geen webwinkel, je zal een keertje naar limburg moeten afzakken :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!