dinsdag 17 september 2013

La bibliothètque

 Bonjour,

Alweer meer dan een week geleden mijn laatste blog geschreven. Ik ben nu alweer 3 weken begonnen met school. Dus zit weer druk in mijn 'studentenritme'. DrukDrukDruk dus en  - helaas- niet veel tijd om te bloggen.
In mijn vorige blog liet ik al een beetje van onze 'Bibliotèque' zien. Sinds we ons huis hebben (bijna een jaar) hebben we al ongelooflijk veel verzameld om onze kast op te vullen. 
In het middelste gedeelte staan al onze foto's uitgestald en dingetjes waar we leuke herinneringen aan hebben. Veel te leuk en waardevol om op zolder te laten liggen in een doos.

De foto die bovenin staat ben ik een aantal jaren terug gemaakt door mijn neef als kerst surprise. 


Dit is ze dan, mijn mini-me vorig jaar met kerstmis. 


Mijn dochter haar eerste schoentjes

Mijn eerste schoentjes

Mijn vriend is laborant en hij vindt het dan ook leuk om deze oude lab spullen te verzamelen.
Dit zijn oude apotheekflesjes waar chemicaliën inzaten. 







Er is trouwens een hele leuke Give Away van La Blomst-Living
kijk vooral ook op haar blog: http://lablomst-living.blogspot.nl



À bientôt!

Bisou, Wendy





5 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy, via, via kom ik hier binnen vallen.
    Wat een mooi gevulde kast zeg, allemaal mooie herinneringen bij elkaar.
    Leuk om zo alles een plekje te geven en vooral van te genieten.

    Ik ga je volgen,
    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om al je mooie herinneringen bij elkaar te zetten.
    Ziet er gezellig uit!
    Fijne Avond,

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Wat lief dat je je dochters eerste schoentjes hebt bewaard, vind ze later vast erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een mooi schattig dochtertje! En een mooie verzameling spulletjes. Lief van je dat je mijn give away extra in de schijnwerpers heb gezet!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!