woensdag 25 september 2013

C´est officiel l´automne

Bonsoir!!

Ja nu mogen we het echt zeggen: Het is Herfst!! dus in huis mag die ook te zien zijn





Pompoenen en lampionnen mogen natuurlijk niet ontbreken. De dadeltakken, dennenappels en dehouten blaadjes zijn van de action.
 




 Een aantal weken geleden kocht ik dit kastje op MP bij een oudere man met echt super mooie poten!



Het nachtkastje staat in de grondlak!
Morgen gaat de echte kleur erover heen. 

Alweer 2 weken geleden waren mijn moeder en zus jarig. Zij hielden voor hun verjaardag een High Tea voor de vriendinnen, zussen en nichten. 
Daisy -mijn zus en CreaBea: http://veelliefsvandaisy.blogspot.nl- is echt heel goed in bakken en liet die dag weer eens goed haar bakkunsten zien.
Er was enorm veel lekkers te snoepen: sandwiches met eiersalade en sandwiches met brie en jam, meloen met parmaham,Scones met jam, wortel cupcakes(SUPER lekker), citroentaart, lavendelkoekjes, cheesecake en nog meer lekkers.

Een aantal impressiefoto's van die gezellige meidenmiddag






 À bientôt!!
Bisou,

Wendy






9 opmerkingen:

  1. Toch heeft de herfst wat....heerlijk alles weer gezellig en knus maken in huis. Geen straf hoor haha.
    Mooi kastje heb je gescoord op MP.
    En wat een mooie foto´s van al het lekkernij...ziet er goed en vooral heerlijk uit.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor, die herfstsfeer. En ook die high tea ziet er super uit. Ik ben dol op high tea, vooral de combi zoet en hartig.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook leuk, binnen alles gezellig maken. Kijk eens op mijn blog bij de labels en klik op buikkastje, dan zie je wat ik daarmee gedaan heb.
    En wat een lekkers allemaal, 't ziet er heerlijk uit!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk herfstsfeertje heb je gecreëerd. Ook de high-tea ziet er erg gezellig uit, zou ik zo bij aan willen schuiven...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je herfstdeco leuk dat je oude kastjes weer als nieuw maakt!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke je decoratie, vind de kaarsjes aan altijd zo mooi. Ook erg leuk de high tea, dit is iets wat ik zeker nog eens wil gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je buikkastje leuk.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sfeerplaatjes van de herfst, de geur van de herfst hangt overal in de lucht.
    De high tea ziet er zo gezellig uit, leuk om dat samen te doen.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De high-tea ziet er gezellig uit zeg....jammie! Ook ik ben binnen bezig met de herfst....toch ook wel weer een gezellige tijd he!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!