donderdag 15 augustus 2013

Les entrées

Bonjour!

Heb weer niet stil gezeten en heb weer 10 000 dingen tegelijk gedaan.
Hier eerst al een foto van de hal. 
Deze heb ik vintage blue geverfd. Turquoise is mijn 'lievelingskleur'
De slaapkamer heeft ook kleuraccenten gekregen in deze kleur.
In de hal staat een wandelstok die ik geerfd heb van de peetoom van mijn moeder. 
In de kubussen staat een klosje met kant -waar ik echt helemaal fan van ben geworden-, flesjes van Claire en Eef en schattige vogeltjes die eigenlijk voor in de kerstboom zijn.

De leters K staan voor de achternaam van mijn vriend (en dochter) en de B is de eerste letter van mijn achternaam. 

De tuindeuren hebben ook een likje verf gekregen. De vorige bewoners hadden deze namelijk roze met rood geverfd. Niet bepaald onze smaak. Daarom eerst eens wit verven, een andere kleur kan nog altijd;)
Ik hou van Hortensias! De kleuren zijn echt fantastisch! Nu ze weer in de aanbieding zijn bij de Aldi heb ik er maar meteen weer 2 gehaald.



Deze krans tikte ik op de kop op MP! 2,50 kostte hij me! Hij was alleen heel erg 'fragile' (breekbaar) en viel een beetje uit elkaar. Geen probleem natuurlijk, lijmpistool erbij genomen en 'Hoppakee, Klaar' (zou mijn dochtertje zeggen).
Leuk toch!?

We hebben gister ook -EIN DE LIJK- onze servieskast gekregen. Deze moet nog in elkaar worden gezet. Maar hoop dat ik deze avond hem al mag inrichten! Ik kan al zeggen, hij is FAN TAS TISCH geworden!

à tout à l'heure!! (tot straks)

Bisou,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!